همکاری دوخت برتر با بزرگترین خیاط ترکیه، سلیمان گوونچ


معصومه محمدی

نویسنده
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
زمان حدودی مطالعه:2 دقیقه

دسته بندی :

مقالات آموزشی
همکاری دوخت برتر با بزرگترین خیاط ترکیه، سلیمان گوونچ

دوخت برتر مفتخر است که همکاری خود را با بزرگترین و بهترین خیاط و طراح ترکیه، استاد سلیمان گوونچ اعلام کند. چنانچه علاقمند به حوزه مد و فشن باشید، قطعا با نام سلیمان گوونچ آشنایی دارید. استاد سلیمان، نامی پر آوازه در صنعت مد و لباس ترکیه می‌باشد. سلیمان گوونچ، برای بیشتر هنرمندان و سلبریتی‌های […]

دوخت برتر مفتخر است که همکاری خود را با بزرگترین و بهترین خیاط و طراح ترکیه، استاد سلیمان گوونچ اعلام کند.

چنانچه علاقمند به حوزه مد و فشن باشید، قطعا با نام سلیمان گوونچ آشنایی دارید. استاد سلیمان، نامی پر آوازه در صنعت مد و لباس ترکیه می‌باشد. سلیمان گوونچ، برای بیشتر هنرمندان و سلبریتی‌های ترکیه‌ای لباس‌هایی بسیار زیبا دوخته که اغلب در مراسمات مهمی مانند جشنواره‌ی کن آن‌ها را به تن کرده‌اند و مانند ستاره‌ای زیبا درخشیده‌اند.
دوخت برتر با توجه به سابقه‌ی قدرتمندی که در حوزه آموزش طراحی و خیاطی دارد، توانسته توجه استاد سلیمان را جذب کند تا دوره‌ای مشترک با حضور این شخص بزرگوار برگزار نمایند.

در دوره استاد سلیمان گوونچ با بعد جدیدی از خیاطی آشنا می‌شوید زیرا تخصص ایشان خلق لباس‌ها و مولاژهای خاص است. البته با تماشای این دوره تنها تکنیک‌های ده مدل را آموزش می‌بینید و پایه و اساس دوخت تمام مدل‌ها توسط استاد محمدی در دوره شب و عروس آموزش داده شده است. دوخت برتر به منظور آپدیت و به روز بودن هنرجوهای خود، این دوره را به صورت رایگان در اختیار تمام افرادی که دوره شب و عروس را تهیه می‌کنند، قرار می‌دهد.

چگونه می‌توان آموزش استاد سلیمان گوونچ در دوخت برتر را دریافت کرد؟

دوخت برتر توانسته با توافق با استاد گوونچ، تجربه‌ای نو و خارق‌العاده را برای همراهانش به ارمغان بیاورد. طی این همکاری‌، تمامی هنرجوهای دوخت برتر که دوره شب و عروس را تهیه کرده‌اند، می‌توانند دوره استاد سلیمان را نیز به طور رایگان دریافت و تماشا کنند.
همانطور که می‌دانید دوره شب و لباس عروس دوخت برتر شامل آموزش صفر تا صد 17 مدل و آموزش مدل‌سازی 70 لباس شب است. طبق قرار دوخت برتر با استاد سلیمان، ایشان صفر تا صد 10 مدل دیگر را نیز آموزش می‌دهند که این آموزش‌ها کاملا مطابق با ترند سال 2024 است که شامل لباس‌ها‌ی شب و عروس، اروپایی و عربی می‌باشد.
ویژگی این آموزش که توسط دوخت برتر ضبط شده است، این است که تمامی حرکات و تکنیک‌ها از زوایای مختلف و نزدیک فیلمبرداری شده‌اند تا بتوانید با دقت و از چندین جهت حرکت دست استاد را تماشا نمایید. درواقع این آموزش مختص به شما تولید می‌شود و تا همیشه همراه شماست تا بتوانید بارها آن را تماشا کنید.

چنانچه تمایل به خرید دوره شب و عروس دارید می‌توانید وارد لینک زیر شوید، در صورت داشتن سوال نیز می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبان‌های دوخت برتر در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید دوره شب و عروس

معصومه محمدی

نویسنده

معصومه محمدی القار مدیر مجموعه دوخت برتر در زمینه‌ی آموزش طراحی و دوخت است. بیش از ۱۰۰ کتاب آموزشی در شاخه طراحی و دوخت، طی ۲۵ سال سابقه درخشان ایشان به عنوان دبیر آموزش و پرورش تالیف شده است که هدف والای الگو کشی آسان‌تر، و ایجاد اشتغال برای هنرجویان را در بر دارد.

اشتراک گذاری در :‌